amir.jpg
  • amir.jpg

منو

سند HTML

نام : علی

      نام خانوادگی: اکبری

      سمت: مسئول تدارکات بیمارستان

شرح وظایف و اختیارات

شرح وظایف

  • 1. پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی
  • 2. پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر
  • 3. تلاش و دقت برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری
  • 4. تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن
  • 5. کسب آگاهی دقیق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمینان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی
  • 6. پیگیری و اقدام جهت حمل اجناس خریداری شده به انبار
  • 7. تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید
  • 8. دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌گردان لازم
  • 9. تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
  • 10. ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواه‌گردان
  • 11. واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد
  • 12. اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه
  • 13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

آدرس پستی :بوئین زهرا- میدان امام رضا . بیمارستان امیرالمومنین(ع)
تلفن تماس:  (34224825)(28)(98+)
فکس: (34225386)(28)(98+)
پست الکترونیکی:  hosamir@qums.ac.ir
ساعت کار اداری :شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح الی 14:15- پنجشنبه 7:30 صبح الی 13:15


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0