• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ 
  • کد خبر : ۱۴۹۲۱
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین:
رضایتمندی مراجعه كنندگان برای دریافت خدمات آموزشی، بسیار مهم و ضروری است

دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، در نشستی با حضور مسؤولان بهداشت خانواده مراکز شهری اظهار کرد: رضایتمندی مراجعان به مراکز خدمات جامع سلامت برای دریافت خدمات آموزشی، بسیار مهم و ضروری است. وی افزود که برخورد مناسب با گیرنده خدمت، ارتباط چهره به چهره و تلاش برای ارتقای سلامت گیرنده، بخش عمده مراقبت های آموزش است؛ پس باید آموزش به مراجعان، کامل و با کیفیت باشد تا خروجی مطلوب داشته باشیم.

این مقام مسؤول در تشریح نکات اداری؛ گفت: در این دوران و چه پسا کرونا، باید مجدد برای ارتقای شاخص ها تلاش شود، همه کارکنان اصول اداری را در حضور و غیاب رعایت کنند، نحوه پرداخت ها بر اساس عملکرد باشد، ارتقا در کمیت و کیفیت مراقبت‌ها داشته باشیم و ارجاع و بازخوردها در سامانه «سیب» جدی گرفته سود

وی در پایان تصریح کرد که همه کارکنان، در حوزه جمعیت تکلیف مهمی دارند و باید همه به اطلاعات روز جمعیتی آگاه باشند و در خصوص شرایط سال خوردگی کشور بررسی کنند.

معصومه احدی زاده، کارشناس باروری سالم و جوانی جمعیت این مرکز هم در رابطه با هفته جمعیت، روند شاخص های جمعیتی و مشکلات پیری جمعیت و تبعات منفی سالمندی از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، بهداشت، درمان و صندوق های بیمه، توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: باید از فرصت های باقیمانده برای افزایش جمعیت استفاده کرد و در بین مردم در خصوص فرزندآوری فرهنگ سازی شود تا با باورهای غلط عموم مردم از جمله خطرناک بودن بارداری بالای ۳۵ سال مقابله شود.

این نشست، روز ۳۱ اردیبهشت 1401 در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد و در خصوص مزایای زایمان طبیعی بارداری و شیردهی و پیشگیری از ناباروری و حد انتظارهای برنامه های سلامت خانواده، توسط کارشناس مسؤول و کارشناسان این مرکز تشریح شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0