سئوالهای متداول :

    1- در صورت عدم وجود مستندات مددجو در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چه اقدامی باید انجام داد ؟
    ممکن است همکاران هلال احمر در نزدیکترین پایگاه همجوار فوریتهای پزشکی اقدام به انتقال مددجو نموده باشند که میتوان با مراجعه به واحد عملیات سازمان هلال احمر واقع در بلوار شهید بهشتی بعد از بیمارستان قدس مستندات مربوطه را دریافت نمود.

    2- تحویل مستندات برگه ماموریت مددجو به چه شخصی امکان پذیر است؟
    به خود شخص مددجو و یا اقوام درجه یک با ارائه اصل مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی

    3- در صورت اشتباه در اعلام نام و نام خانوادگی مددجو و لزوم ویرایش آن چه اقدامی باید انجام داد؟
    با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی مددجو و مراجعه به مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) - بلوار حج - بن بست ثبت و اسناد میتوان نسبت به اصلاح این مورد اقدام نمود.

    4- در صورت عدم وجود نامه درخواست از دستگاه ذیصلاح چگونه میتوان اقدام به دریافت مستندات مددجو نمود؟
    با ثبت درخواست کتبی در واحد اداری مرکز اورژانس استان و تایید ریاست و یا معاونت مرکز


    6.1.9.0
    گروه دورانV6.1.9.0