واحد اداری

     

    معرفی واحد
     

    با استعانت از درگاه خدواند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اجرای آئین نامه های اداری و استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی قزوین،ایجاد برقراری عدالت و افزایش رضایتمندی کارکنان بیمارستان و بمنظور مرتفع نمودن مشکلات تمامی پرسنل شاغل در این مرکز برای نیل به اهداف سازمانی و نیروی انسانی و با همفکری ،مشارکت و تعاملات سازنده این واحد از زمان افتتاح با بکارگیری افراد مجرب و متعهد  نسبت به انجام وظایف محوله شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در سیستم نظام سلامت کشور عزیزمان ایران باشیم.

     

    نام و نام خانوادگی: سرکار خانم پرستو شاکری

    سمت: مدیر امور عمومی آموزشی درمانی شهید رجایی

    مدرک و رشته تحصیلی : کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی

    اهم وظایف و اختیارات: 

    1. رسیدگی به پیشنهدات و تقاضای مربوط به مسائل اداری کارکنان

    2. تهیه وتنظیم برنامه های مختلف جهت هماهنگی واحد های تحت سرپرستی

    3. شرکت در جلسات و کمسیون های اداری

    4. نظارت بر نحوه تنظیم و اجرای قراردادهای مربوط به شرکت های خدماتی

    5. کنترل حضور وغیاب کارکنان

    6. ارسال به موقع آمار اداری

    7. رسیدگی به یشنهادات و تقاضاهای مربوط به کارکنان

    8. امضا وپاراف مکاتبات ونظارت بر حسن انجام واحدهای اداری از جمله :
      واحدهای کارگزینی، دبیرخانه، ماشین نویسی،امور نقلیه، نگهبانی،خدمات، تاسیسات شرکتهای خدماتی،مدیریت نیروی انسانی، مدیریت تشکیلات، آموزش و بودجه برنامه ای

     شماره تماس: 207-33335800، 33322410

    آدرس: چهار راه پادگان_ کوچه شهید صفدری 
     
    کارکنان زیر مجموعه

     نام و نام خانوادگی: افسانه قنبری
    سمت: مسئول کارگزینی
    مدرک تحصیلی: کاردانی
    رشته تحصیلی: حسابداری
    شماره تماس: 211-33335800
     
       شرح وظایف:

    1. صدور احکام حقوقی کلیه پرسنل و تهیه و تنظیم حکم‌های انتصاب ، ارتقاء و . .
    2. انجام امور مربوط به تمدید قرارداد کارکنان
    3. تنظیم ارزشیابی سالیانه کارکنان
    4. اعلام شروع بکار و پایان کار پرسنل ، امور مربوط به تسویه حساب و بازنشستگی کارکنان
    5. مطالعه قوانین و بخشنامه‌های استخدامی و سایر بخشنامه‌ها ، انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به مراجعین و مسئولین مافوق و شرکت در جلسات
    6. تهیه لیست امور رفاهی کارکنان از قبیل بن لباس ، عیدی ، یارانه مهد کودک
    7. پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز واحد با توجه به پستهای بلاتصدی ، انجام امور مربوط به استخدام کارکنان
    8. بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل 
      
                
    نام و نام خانوادگی: نفیسه ذوالقدر
    سمت: کارگزین
    مدرک تحصیلی:دیپلم 
    رشته تحصیلی: حسابداری
    شماره تماس: 211-33335800

     
       شرح وظایف:

    1. تنظیم لیست‌های اضافه کار و کارکرد ماهیانه و حق الزحمه کار اضافی کارکنان و ارسال به امور مالی
    2. تهیه گزارشات لازم و ارائه آمارهای پرسنلی ، حقوقی ، اضافه کار و . . .
    3. ثبت و صدور مرخصی‌های استحقاقی و استعلاجی کارکنان
    4. نظارت و رسیدگی و کنترل حضور و غیاب کلیه کارکنان
    5.  ثبت مشخصات پرسنل جدید و اقدامات مربوط به آنان
    6. تنظیم و صدور انواع مأموریت کارکنان
        
    نام و نام خانوادگی: محمد مافی
    سمت: دبیرخانه
    مدرک تحصیلی: دیپلم
    رشته تحصیلی: علوم تجربی
    شماره تماس: 210-33335800    
       شرح وظایف:

        1.کنترل تمام نامه های وارده و صادره
        2.ثبت نامه های دریافتی از مراکز و ارگانهای مختلف اعم از پزشکی قانونی- بیمه-دانشگاه و سایر مراکز تابعه دانشگاه
        3.ثبت نامه مشمولین حوزه نظام وظیفه
        4.انجام فکس و دریافت فکس های وارده به مرکز
        5. دریافت نامه های خارجی، کنترل ، ثبت و رساندن آن به شخص یا قسمت مورد نظر
        6.دریافت نامه های مربوط به پزشکان و رساندن آن به منشی یا مدیر گروه آن قسمت
        7.ثبت کلیه قراردادهای بیمارستان با پزشکان و ارگانهای مختلف و ثبت آنها در دبیرخانه و ارسال آن به مراکز ذیربط


    6.1.9.0
    گروه دورانV6.1.9.0